How to be a Good Teaching Assistant?

The Question is a forum for Bulletin readers to get advice about those tricky conundrums, unwritten rules, and nagging issues that can get in the way of doing our work well. Sage D’Vice does their darndest to bring you answers that will help you get the job done. This time, Sage D’Vice tackles how t...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: D’Vice, Sage (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: 2022
In: Bulletin for the study of religion
Jahr: 2022, Band: 51, Heft: 1, Seiten: 39-40
normierte Schlagwort(-folgen):B Tutor / Fähigkeit
RelBib Classification:ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B graduate educatin
B Pedagogy
B teaching assistant
Online-Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)
Beschreibung
Zusammenfassung:The Question is a forum for Bulletin readers to get advice about those tricky conundrums, unwritten rules, and nagging issues that can get in the way of doing our work well. Sage D’Vice does their darndest to bring you answers that will help you get the job done. This time, Sage D’Vice tackles how to be a good teaching assistant. If you have a question for a future issue, email our editorial staff at rwnewtonua.edu.
ISSN:2041-1871
Enthält:Enthalten in: Bulletin for the study of religion
Persistent identifiers:DOI: 10.1558/bsor.23552